fredag 14 september 2007

beslutsångest

ska jag ta cykeln och cykla till jacke? eller ska jag vara hemma med dannis jessie å sandra, eller ska jag åka hem till lelle å va med henne å jannike, eller ska jag följa med mamma på fest eller ska ja stanna hemma å spela spel med pappa & farfar? hum.. kanske sätter mig framför tvn å glor på film, eh vet inte. det får bli som det blir. hade planerat att käka fin middag med jacke idag men så blev det inte..föresten så fick jag en överraskning av Pappa idag. det var 21 st fiskar haha :D jihoO. jag gjorde rent akuariet också idag. det var första gången på säkert ett år det var vidrigt där i. ska ta in det i mitt rum sen när jag har fixar det. ser fram emot ett nytt rum! YES. äntligen. jag känner för att softa ikväll, vill hem till jacob men har ingen stjuss /:
aja nu så ska jag äta mat. nu kom mamma in å råka läsa : cykla till jacke. å då lägger hon i en bestämd replik, du ska inte cykla till jacke! nejnej. jag ska inte!

Inga kommentarer: