torsdag 13 september 2007

försov mig!

åkte hem till jackepacke igår kväll skulle sova där och sedan åka till skolan därifrån. men jag försov mig helt enkelt och missade alla utom en lektion å då tyckte jag inte att det var värt att åka dit så jag stannade hemma å myste med min älskling hela dagen =) ( vi hade bara 3 lektioner idag ) så så himla mycket missade jag inte.. :P
farmor hämtade mig hos jacke och jag åkte hem och bakade lite haha, hade inget att göra(jo massor, men inget jag ville göra) när mamma kom hem bad hon mig bara till hennes jobb tills imorron eftersom det inte fanns en smula kvar från att jessica och sandra kommit hem efter mitt första bak! iaf så började jag baka åt mammas jobb, jag var nästan klar då jag insåg att jag inte hade något bakpulver.. hm. störande. mamma får helt enkelt fixa resten själv nu.smeten smakade bra iaf ;D Imorron har vi modernt på morgonen i skolan jippi! det ska bli superkul. sen äre bara 2 lektioner till sen slutar jag å måste vänta på dansen tills kvar i 6, tror jag. sen ska jag hem å äta middag med jacob =))) å sen äre heeeelg! tjohOoO

Inga kommentarer: