fredag 7 september 2007

klantig..

igår på min balett träning i skolan så var vi tvugna att träna på scenen som är väldigt hal om man har stumpor på sig, och det hade jag. vi gjorde diagonaler som vanligt och jag skulle "skutta" tillbaka till min plats i ledet så jag plötsligt halkat till och flyger verkligen f.l.y.g.e.r upp och sen ner igen som ett duns låg jag på golvet och tittade upp på 15 tjejer med öppna munnar :O men jag bara skratta för då gjorde inge ont alls. det kändes bara läskigt och jag blev lite nervös. jag skrattar alltid när jag blir det. iaf.. så skulle jag inte fortsatt dansa och inte senare på kvällen heller då jag hade discodans träning. det märkte jag igår när jag skulle gå till bussen hem, satan vad ont det gör!!! i hela höften det värker som om nån stått å hoppat i en hel natt på sammaställe.. å herregud vad ont det gör när jag går eller det räcker med att jag rör mig det minsta lilla.. såå idag blev det ingen skola för mig. jag missar en balett lektion och en discoträning / parträning, men syrran från träna själv idag.. känns lite tråkigt.. men jag har lärt mig att aldrig skutta på det dr viset igen jag ska börja röra mig försiktigt iaf på hala golv när jag har stumpor...haha

Inga kommentarer: