onsdag 3 oktober 2007

nothing

slutade halv 12 idag som vanligt, tog tåget hem å ringde Stuvemark, drog ner på stan tog en fika med gullungen och sen gick vi å kolla på tapeter jag har nog hittat den jag vill ha ;) när jag kom hem efter de skulle jag hjälpa pappa med hans kläder osv,sen klippte jag hans lugg ( cirka 4 hårstrån ) men iaf.jag och mamma åt mat och gjorde en jordgubbs efterätt det blev en paj tillsut. satt oss i mat salen med tända ljus och läste lite joga grejer. mysigt vare.
jag ska söka jobb imorron på cafét på station i v-ås kan ej stava vad det heter. hoppas hoppas hoppas jag får det! kommer bli överlycklig!!!!! nu ska jag hjälpa mamma med att rensa datorn på 31080 kort tretioentusenåttio alltså det är hur mcket som helst.och säkert mycket mycket mer än hälften kan delete-as :P sen ska jag skriva ett muntlig framträdande om nånting intressant, kanske om Lelle hon är intressant hm haha (; , och senare ikväll ska jag ut och ta en promenix med mina hundar :))) ( :(((( )

Inga kommentarer: