fredag 19 oktober 2007

Skön och kort dag!

Fredagar är bäst, börjar 8 och slutar mellan 9.00 och 10.00. tar halv 11 tåget hem sitter hemma å inte gör nångting (förengångskull) sen klockan 5 tillbaka till v-ås å tränar kommer hem 8 å sen träffa jacob (ellernånannan) Bedminton hela dagen idag, på fredagar är dt bara idrottsgrejer. typ gym/bedminton/simma/springa/gå/fotboll. vissa saker är svintråkgit men i höst får man dansa på dansverkstan från 8-11 om man vill :D:D:D å jag längtar!
hittat bilder från danstävlingen i katrineholm idag på danceaddict.nu :)

snart kommer mamma hem. hon ringde å sa: jaha hej är du hemma, gud va kul du har vunnit första pris. ja ba va? då säger hon skitglá ja, jag är på väg hem å storstäda nu får du hjälpa mig.
fandå. jag som skulle tare lugnt...


min jacob är bäst

Inga kommentarer: