fredag 8 februari 2008

Bombhot på KSK

"Kära NV1
jag tänkte skriva till er några söta rader .
Ni har säkert hört omm skottdrama i Finland och USA.
Och ni har säkert trott att ni är säkra här i lilla KSK, men inte nu längre.
jag har planerat det här för länge sen. jag kommer att döda minst 10 elever i den här skolan,jag lovar er. Och sen ska jag ta livet av mig själv. Ni tror säkert att jag är sjuk i huvudet, men det finns anledningar. Så jag tänkte meddela er först, för ni är framtidens genier. Det kommer att hända snart, så vänta bara. jag kommer att skrämma er, trust me. Ni kommer att se en video av mig i Youtube snart. Jag kommer att göra mig känd över hela världen. Jag hör av mig."

Hur kan man skriva att det finns anledningar att döda 10 elever och sedan sig själv? det finns INGA anledningar, det är helt sinnessjukt att äns skriva så.
undrar om det är ett skämt, eller om det faktiskt är så att killen/tjejen planerat detta på allvar. det är iaf helt sjukt vilket som.

Inga kommentarer: