torsdag 13 mars 2008

?!?!

Hela dagen har varit åt helvete, smärtan lägger sig aldrig och jag har ångest. Att dansa är jag nått jag behöver för att jag ska må bra och nu känns allt bara fel, gick och la mig 11 och sista gången jag kollade på klockan var hon kvart i 4! kan inte sova jag ligger bara och tänker, på allt och inget.
Får dåligt samvete över formationen och gruppen och speciellt paren. Eftersom jag har vilat och varit "jätteduktig" i över en månad och ingenting har gått över så funderar jag på om jag ska vila resten av terminen och komma tillbaka till hösten helt bra i benet. Det kanske är bäst. även fast det tar emot att skriva och tänka och speciellt göra så. Ska till Sjukgymnasten på måndag får se vad han säger. Jag måste bestämma mig ganska snart eftersom jag förstör i både grupp och formation.
VARFÖR SKA DET ALLTID BLI FEL NÄR DET PRECIS BÖRJAT KÄNNAS BRA? :'(
nån som vet varför ?

Inga kommentarer: