onsdag 19 mars 2008

Dagen

Dagen började med att jag försov mig, bussen gick 10 i 7 och jag vaknade 20 över 6, det var inte så lyckat. men jag hann!
Skulle till sjukgymnasten och styrketräna. Jag fick börja med att "åka skridskor" med sockor på en hal matte eller va de va. Sjukt jobbigt vare efter ett tag "åkte" i 20 minuter sen vare massa andra övningar efter det. Mycket jobbigare än de övningar jag gör på vanliga gymmet. Fick ta bort tejpen också. Skönt!
Efter varje övning blev jag mer och mer svimfärdig, och till slut började jag må jätte dåligt. så jag tog bussen hem ist för till skolan. Kom hem 10.20 gick å la mej och sen vakna jag inte förrän 17.14. Jag mår rätt bra nu och jag och jessie ska precis sätta oss och kolla på sleepy hollow. en film vi måste se i skolan.
Imorron är det studiedag! WohoO, men jag ska ändå plugga en hel del,
- en historia uppsats
- En konflikt
- Kap 5 i Franska + häfte
- Rätta felen i Sydafrika uppsatsen.

Vilken toppen dag det kommer bli...eller inte

Inga kommentarer: