lördag 15 mars 2008

FINAL

Idag var det final i melodifestivalen 2008. Ärligt talat hade jag ingen favorit, jag tyckte alla va bra på sitt sett, trots att jag inte hade nån jag hejjade extra mkt på så tycker jag vinnarn var rätt! vilken faktastisk klänning hon hade, helt otroligt va fin det är, det glittrar så mkt som det kan göra, å sånt gillar jag :D
Enligt mig skulle den här kvällen blivit helt otrolig, men det blev typ tvärtom satt i minensam het och kollade ikväll. det sög!
men nu har jag blivit medtvingad på en fest, hoppas det blir någolunda kul iaf.
helgen har varit helt okej ändå iaf i går. Mamma å pappa kommer hem imorgon, skönt det med, det inte alltid är kul å va ensam hemma, jag önskar att dem va hemma ikväll faktiskt.
Nu ska jag upp å göra i ordning mig. hejsvej

Inga kommentarer: