söndag 6 april 2008

KALMARCUPEN



Helgen har varit KANONbra!
hotellet vi bodde på var också bra, förutom att vi sov 4 st i ett liiiiiitet rum(Lovisa,mamma,jessie,jag) med en 120 säng och en bäddsoffa som var liten. Det var rätt trångt att fixa iordning sig, men det fungerade.

Tävlingsdagen började med grupp sen par. Det gick super bra! Jag och jessie kom till final och slutade 5a, och fick en *. Jag är super nöjd eftersom det var första tävingen i starklassen.
Nicolina och Anna kom 2:a i guldklassen
Linda och sofia kom också 2:a i silverklassen
James och belinda kom 1:a i superstarklassen
Grattis till er alla,

I singel var jag ej med, så jag satt å heja på jessie å sandra å alla andra.
i singel kom:
jessie 8a i starklass
belinda 1a i superstarklass
Nicolina 1a i silverklass
Anna 3a i silverklass
Agnes 3:a i guldklass
osv.. Många bra placeringar!

DTLH (danceteamlindahemrell) kämpade sig till 25 finalplatser!! Grymt bra jobbat tjejer.

längtar till SM i juni.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

här gör vi vågen! jag, adde, jacke och luis! hurra vad ni är bra!