tisdag 22 april 2008

OutOfContrOl

sitter med stellan och jessie i datarummet i skolan som vanligt, vi är nog dem mest såkallade datanördarna i vår skola. iofersej så är vi inte så många, men iaf.

--


I helgen ska jag, jacob, jaKob&Linda och hela familjen(exklusive jessie) åka till ön för att arbeta, som jag förstått det så ska vi bära över det nya "huset" (i smådelar). Hoppas det går fort så kan vi bara njuta av det underbara vädret, om det nu inte kommer att börja spöregna på lördag när vi ska va ute. hoppas inte!

---


du är underbarare än underbarast

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

men jag då? vad ska jag göra ihelgen då?

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

dukan ju följa med och arbeta du med. Haha

Vickiehickietorian sa...

ja, jag kanske gör det....vad förvånade dina föräldrar skulle bli...

Anonym sa...

vad heter din skola? och vilken linje går du på+

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

Västerås enskilda, samhäll med specialidrott, dans. (: