lördag 12 april 2008

RegionstävlingFalun


Sov hos Olivia till idag i torsång nära Falun. Dem hade en supermysig stuga =). Krusa hår och snacka lite hela kvällen, det var trevligt.
Gick upp runt 7 idag var på dåligt humör för att jessie legat och kollat på film halva natten så jag kunde inte sova. (haha). Innan tävlings-start i morse var jag inte taggad alls, ingenting kändes bra.
När allt väl satt igång kändes det bätte, men det gick sämst. Jag har nog aldrig missat så mkt på en dans i hela mitt liv, men med tanke på att jag gjorde den igår så var väll det inge konstigt. Gick vidare iaf. skönt! och då hann jag träna in dansen ordentligt så i semifinalen gick det riktigt bra, gick vidare till Final och slutade 2a. jag är supernöjd eftersom jag inte tränat på ett långt tag så kunde jag inte gjort bättre. Och jag är jätte glad för Nicolinas skull som vann! =)
Kul dag förövrigt, kunde varit roligare om vi tävlade par, men vi får vänta till sm. Det är alltid kul med DTLH

Placeringar DTLH:
Olivia singel silver j2 - 1a
Anna & Nicolina par guld ungdom - 1a
Elin & Camilla par guld ungdom - 2a
Sofia & Linda par brons ungdom - 4a
Agnes singel guld j2 - 3a
Evelina singel guld j2 - 2a
Sen vare en hel del fler dansare upp på pallen och final men jag minns inte riktigt. Grattis tjejer iaf! Ni är grymt bra.

Inga kommentarer: