tisdag 1 april 2008

UNDERBART

Den här dagen har varit helt underbar.
började med att jag ovanligtvis inte var så morgon trött. Gick upp duscha var igod tid till frukosten så jag kunde verkligen njuta av att läsa gårdagens tidning =). Gick och kollade hur varmt det var ute beronde på vilken jacka jag skulle ta. Kollade och trodde knappt mina ögon. Gud så härligt 11,5 grader klockan kvart i 8. Det gjorde att jag blev på bra humör nästan hela dagen.
Skön dag i skolan dessutom.
Efter skolan så åkte jag hem släppte på en gång ut hundarna i det vackra vädret, bytte om, öppnade bakdörrarna slog på sterion och började dansa utomhus!! :D
jag är tvungen att träna lite inför helgen.
(men pappa om du läser dethär, så lägg då märke till att jag var utomhus, så inga golv går sönder)

Efter jag dansat så städade jag rummet! Fin blev de.
resten av kvällen har jag bara pluggat, franska och historia. det var inge visare kul, men jag klarade det galant.

Nu ska jag antingen poppa popcorn eller äta en morot. Hejsvejs.

I feel the music in me,
I feel the rythm,do you see?
I can stop my body, it's fantastic(8)

Inga kommentarer: