söndag 29 juni 2008

hejhopp

det har gått snart en månad sen jag skrev, min dator är seeeeg och jag har inte haft tid helt enkelt. och det är rätt svårt att hinna ifatt allt jag hunnit med att göra, men kort så har början av det här sommarlovet varit great! Jag har varit med kompisar hemma och i stugan. det har varit grillfester hit och dit med väldigt trevligt sällskap. Midsommar var ingen höjdare men den dög väll.

Har precis kommit hem från v-ås, tillbringade natten där hemma hos daniella med dessi, jessie sandra & hannes. Dessi fyller år idag så vi gick upp och gratta henne med blommor å grejer. GRAttis igen sötnos.

hittills har lovet gått för fort, snart har redan en månad passerat och jag har knappt hunnit fatta att det är sommar. men snart drar vi till kussarna på öland å då blir det sommar minnsan! =)

Inga kommentarer: