måndag 28 juli 2008

helgens händelser

Mamma åkte till stockholm till pappa i fredags och sen va hon där hela helgen så vi var ensamma hemma. jag och jessie gick ner på stan på kvällen för att kolla läget vid sala festivalen, det var inte så jätte kul. Så vi drog hem å körde igång karaoken på datorn å sjung tills halv 5 tror ja =) haha, stackars grannar om dem hörde oss.

I lördags gick jag å jess ner på stan för att köpa festival biljetter och så stannade vi till för att kolla på småstjärnorna.
senare på kvällen blev det dax att åka till fastbo på visafton. det var trevlig, mycket folk var det också. Jag och jessie dansade, kulkul!
efter vi kollat på farbror som spelat dragspel så fick vi stjuss till sala för att gå in på sala festivalen. Det var rätt kul ibland.. Jag verkade vara den enda av mina vänner som diggar the poodles, inte alla deras låtar, men många är riktigt bra.

igår var farmor hemma hos oss för att äta grillat, hon ville testa lite tennis. Det var himla kul! (haha)

det kanske står lite konstigt orkar inte läsa igenom och jag har inte tid heller.
hejsvej

Inga kommentarer: