lördag 23 augusti 2008

försvarsmusikens dag

Drog till stockholm med mamma pappa farfar och felix och kollade på en musik konsert från försvaret idag. Innan allt började gick vi in på slottet och drack lite saft och träffa lite av pappas jobbarkompisar. mamma och pappa hade VIP biljetter till sittplatserna och lite vimmel innan konserten så de skulle gå iväg innan oss,farfar och jag (felix fick följa med mamma å pappa)  satt oss å kolla på tv, helt plötsligt kommer pernilla wahlgren in och lite annat folk, de satt sej och planerade och övade inför kvällen. Det var rätt kul å se på, jag och farfar var ganska diskreta med tjuvlyssnandet hehe.. Det var en bra konsert, KALLT som fan bara. Min farbror Jesper och hans flickvän kom också och kollade. Efter konserten gick vi in på slottet igen då kommer pernilla wahlgren in igen och mamma fick hjälpa henne att sätta på sig baskern, hon blev fett stolt haha, föresten så var hon typ 2 dm kortare än mig och hon var sjukt smal! 
Allt kommer på tv på torsdag nån gång :p Felix kommer att synnas för han fick en as bra plats allra längst fram! 

nu är jag hos lelle och jag dör snart, eller nej, men jag är sjukt tröööööttt 

Inga kommentarer: