torsdag 21 augusti 2008

MAMMA 42



Idag fyller mamma år, hela 42. Fan va gammalt det låter, så gammalt som det låter verkar inte mamma vara tycker jag =)

Imorse fick vi upp tidigt jag och mina systrar, pappa är i stockholm. Vi väckte mamma med sång och bakelse och paket. Sen åkte mamma till jobbet och vi gick och la oss igen. När vi vakna igen senare kom vi på att mamma jämt tjatar om att deras rum är så fult. Så vi bestämde oss för att göra om det! Så idag har vi målat om där inne. en överraskning såklart. Pappa vet ingenting, vi våga inte fråga då skulle han sagt nej :P , haha men när mamma kom hem från jobbet kändes det ändå som att vi var tvugna att tala om och visa innan allt var helt klart. hon börja skratta och tyckte att det var jätte fint. Hon har bara sett första lagret färg, nu ser det inte ut så längre. och vi ska fixa massa nya saker till rummet :D Det ska bli super kul att se pappas reaktion. Han kommer typ svimma!!! Haha

Middagen idag fick jag bestämma, gissa vad jag valde?
.... Pannkakstårta MUMS. Det slank ner rätt fint!

Inga kommentarer: