lördag 20 september 2008

Lördag

vaknade halv 6 första gången av att jag glömt stäng av alarmet på mobilen igen. Vaknade andra gången av att Lollo ringde och fråga om jag ville hänga med mormor och henne på marknad klockan halv 11, jag svarade nej. Vaknade tredje gången klockan halv 1 av ett samtal från Jessie som är i tyskland, hon berättade lite resultat från tävlingen och att belinda skadat sig, som var väldigt tråkigt att höra <3, 

gick upp hade absolut inget att göra tills klockan halv 5 då lelle kom. Internet funkar inte hos mig för att en av mina så kallade smarta systrar har tagit bort ett program som gör att man inte kan spela harpan eller nått annat spel eller rita i paint eller gå in på internet. det SUGER rent ut sagt. satt mig framför teven och kolla so you think you can dance repriser och känd från tv som gick på tvfilm. lugn dag. 

klockan halv 7 ungefär kom Adde och hämtade mig och Lelle och stjussade oss till ransta för att vi skulle vara barnvakt åt Vigg och Juliana. Mysig kväll med barnen och Lellan. =) 

Nu sitter jag  hos lelle, klockan är 02.55, och jag är sviintrött.... godnatt

lite ointressant inlägg men det finns inget tvång att läsa =) 

Inga kommentarer: