onsdag 15 oktober 2008

"hopp&studs"

Va på "hopp&studs" idag för första gången, Det är en träning för er som inte vet där man tränar bland annat sliphopp och kickar, jag är alldelles lam i benen. Det var grymt Roligt!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Stod vid gymnasiemässan från 3 till 10 över 5, det sög.
Det känns inge bra att stå och vara tvungen att visa att man vill och försöker få elever till vår skola. För då förstör jag för dem, för jag tycker inte dem borde söka till vår skola. Skulle jag få välja skola nu så skulle jag ALDRIG ha valt västerås enskilda. Största misstaget jag gjort. Ingenting är bra!!! men när vi böt så trodde vi att allting var bra, för vi litade på rektorns ord och på lärarnas, jag ångrar det så grymt mkt nu.
Det finns ingen i vår klass som vill gå kvar, alla vill byta, men ingen vill gå om ett år.

eh, jag orkar inte. Lika bra att gå kvar och göra nånting svinkul när man gått ut ist.

Inga kommentarer: