söndag 12 oktober 2008

palllllllllaaaaaaaa


jag ställer mig frågorna ; ska man förlåta om och om igen..och när ska man ge upp hoppet och lämna ? Jag vet inte, men jag tror att jag har gett tillräckligt med chanser, fast vill jag överge? Nej. det vill jag inte, jag vill att det ska bli bra, jag vill att nånting sånt här aldrig händer igen, men ska jag tro på när du säger det? Nej, jag borde inte för du har sagt det för många gånger.....fast ändå tror jag dig varje gång du lovar.
Mitt huvud skriker DRA! och min hjärta viskar stanna!
Och enligt mig och många andra ska man följa sitt hjärta, men när har det gått för långt?
Vad ska jag göra?

jag orkar inte tänka, jag är trötttt

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

nej man ska inte forlata om o om igen.. en gang ar ingen gang 2 ganger ar en vana finns det nagot som heter och jag tycker det stammer. ingen ar vard att fa gora illa fler ganger... stora kramar