lördag 1 november 2008

Jag har världens bästa vänner
















Svårt att sammanfatta men jag gör ett försök! ;PMamma, pappa och louise har i nån vecka sagt att vi skulle på resturang å käka lite å så i västerås, på en speciell resturang (seders) på vår födelsedag. Det börja med att mamma parkera bilen på en as cp plats innan resturangbesöket, så hon ville gå runt hörnet för att kolla efter en annan parkeringsplats. Vi gick upp för en backe å kolla in i ett fönster och jessie säger, ååh där vill jag jobba va mysigt kontor, och kollade in på ett gäng funderande och undrade varför de jobbade så sent. sekunden efter såg vi att det inte var vilket gäng människor som helst, det var Belinda, Agnes, Sandra, James, Emma, Dessi, Danne, Lelle, Felicia, Evelina som överraskade oss TOTALT. Gud vilken rolig överraskning. "Kontoret som jessie trodde det var var en studio och vi skulle in och sjunga =) , svin roligt!!!!! Vi fick sjunga tillsammans för jag vägrade sjunga själv inför alla.





Låten vi sjung var Det vackraste.










NI är dem som får mig le!










Kvällen fortsatte hemma hos Camilla Edholm där även Dannis var med lite tårta och mat =)Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs kväll underbara NI <3

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

får man höra resultatet? jag vill!"!!!