fredag 7 november 2008

Jag är en riktig Idol "idol", har inte missat ett ända program och jag hejar på olika varje vecka. Men en som jag tycker sjunger bäst är kevin. Shit va han sjunger bra!! helt otroligt, i och för sig har alla utvecklats så sjukt mycket under bara den korta tiden de varit med i Idol.
Önskar att jag skulle kunna få samma hjälp som dem med rösten!

Så mycket som jag övar sång nu har jag aldrig gjort, nästa vecka ska jag sjunga mån,tis,ons,tors veckan därpå mån,ons,tors. och veckan där på lika mycket antar jag. Det är så kuuul!

hörde föresten att det sitter kort uppsatta i gallerian i olika affärer på lucia kandidaterna, de va ju kul :D
Att bli salas lucia skulle vara jätte kul så rösta gärna på mig om du tycker att jag passar bäst av oss 9. =)

sms:a SA Lucia 9 till nr: 72680 ( 10 kr )

Inga kommentarer: