torsdag 6 november 2008

sådärja

Idag skrev jag ut mig från västerås enskilda gymnasium och in mig på kunskapsgymnasiet, Ni anar inte hur skönt det känns, att slippa allt strul och en person jag tycker mindre bra om! fy17 va sköööönt!!!!

så kändes det tills i dag på eftermiddagen...
...då vi pratade om hur mycket det igentligen är vi måste läsa ifatt eller läsa i trean.. Shit va jag kommer behöva plugga mycket alltså, vet inte om jag vill gå 1an eller 2an, funderar starkt på att gå om. Det viktigaste är inte hur fort man tar studenten, utan hur bra man presterat och hur bra betyg man har, och jag känner inte att jag kommer klara att göra mitt bästa om jag går kvar i 2:an......

tycker ni att jag är dum som går om?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker inte att du är dum om du går om, om du känner att det behövs. Som du säger är det ju inte viktigast att ta studenten så fort som möjligt liksom...men drygt att de ska behöva vara sådär. :/