fredag 19 december 2008

Julkul på Vallaskolan

jag och sandra var nyss i idrottshallen för att se julkul, för er som inte vet vad de är så kan jag tala om att alla 9:or klär ut sig och dansar makarena, fågeldansen och vals. sen får vem som helst uppträda med tex dans eller sång. I år tycker jag att det var väldigt många bra utklädda. Jag tycker att vinnaren helt klart var John Juhlin (tror ja) som Borat. Så skönt när folk bjuder på sig själva. och det kan jag säga säkert att de gjorde han verkligen!


Jag ville också vara med. När kicki, sofia och elsa dansade disco var det inte lätt att stå still. Ville upp å köra lite jag med. =)


Nu måste jag städa eller som PeterJöback sa på julen döper man allt till att julstäda, julbaka, julpynta, julgodis. och så vidare så jag ska iväg och julstäda det låter faktiskt mycket mysigare och trevligare!

Inga kommentarer: