onsdag 7 januari 2009

Nyårs bilder några stycken...=)

Belinda & Dannis, dem är som dem är! =)
vet inte va vi höll på med...

belinda och jessie


Sandra & Dannis gjorde hjärtan med tomtebloss




james sjunger för fullt




Let's get loud!





söta dessi








jag och james sjunger





gott nytt år!!









james å ja sjunger igen







jag och dessi










dannis och dessi<3











coola killarna haha













dannis och sandra











jag och camilla













James äter filipinsk fruktsallad :D som var jätte god















Danne, Jessie och dessi
















Danne och Dessi

















Belinda och Linus


















Jessie och sandra



















James och Sandra




















jag sandra och camilla





















dannis och dessi






















danne och jag
























Sandra och jessie på väg till v-ås




Tack för en jätttekul kväll tillsammans med er =) <3
have a nice year! <3



















1 kommentar:

Emma Desiré Haettman, sa...

å de var så kul och trevligt :D <3