torsdag 19 februari 2009

bedtime stories

Efter skolan och dansen igår gick ja å jake på bio. AS BRA film, den va super rolig. Fick vänta i nästan 2 timmar på bussen hem, vilket gick fort! på vägen hem vart ja snöpulad, ja va heeeelt blöt i ansiktet och håret och innanför jackan. USCH, men de va as kul iaf :D

hem studiedag idag, som går till företagsekonomiplugg och jacke. har prov imorgon 80 sidor! synd bara att jag jessie å nåra till inte kunde få nån bok. Den va slut på skolan, så jag gjorde mig ett häfte igår, men det är ju skapligt mycket lättare att läsa i boken än att läsa stödord som man själv måste kolla typ på internet för bättre förklaringar. jag blir så trött....

träning ikväll! fårse om jag åker på den första, men på formationen kommer jag självklart ;)

LOOOOV SNART

Inga kommentarer: