fredag 13 mars 2009

tyspiskt

Idag var parträningen jätte kul alla hade tävlingskläder och alla åldrar och klasser tränade tsm och peppade varann inför tävlingen imorgon! Efter sista dansen så kollade jag ner på knät och såg att nått stack ut, så jag drog upp byxorna och fick se typ största bulan ja sett! Jag överdriver inte om jag säger att den var gigantisk! tryckte på den lite och märkte att de gjorde svin ont. haltade fram till James och visade och han fixa en frysgrej som jag skulle ha på knät, hade den där i ungefär en timme (under jessies singel träning) den minskade efter ett tag. Nu har mamma lindat och vi har smörjt in. men det gör as ont när jag böjer knät och speciellt när någonting nöddar det. Det ska inte bli så kul att "rulla" på golvet med knät före imorgon! AJ!

Men ett knä ska inte få förstöra dagen jag längtat efter hela terminen så jag kör på ändå! och hoppas på det bästa. Så j*vla drygt bara!


Bara för det är fredag den 13onde!!!

Dansen kändes bra idag och jag orkade hela tiden utan att vara "död" efteråt. SKönt!

Efter träningen var vi på dansföreställning. Licas & Annas projectarbete!
Evelina var också med. En super bra show!Ni var jätte duktiga verkligen!!

Nu ska jag sova ska upp tidigt som 17 imorgon!

Adjökens!

Inga kommentarer: