torsdag 2 april 2009

dagen idag

vakna runt halv 12. fixa i ordningen och drog till V-ås med mamma å jess. Vi skulle ha utvecklingssamtal, men vi hann med en del innan det.

Först åkte vi till ikea där jag fyndande riktigt ordentligt! Hittade en vit hylla som jag velat ha as länge som kostat 995:- nu reade dem ut en i fyndhörnan för håll i hatten..250 =) så den blev det! och sen hittade jag ett sängbord också som kostat 595:- och som jag köpte för 125!! :D helt sjukt bra. vi köpte lite annat smått och gott också..

sen drog vi vidare till erikslund för att fördröja tiden där jag hittade på Tati (eller varen heter) ett par chinos och en tröja :D really najs!

sen vidare till skolan då.. vilket inte va nån höjdare, det gick bra förutom att jag är nervös över att gamla skolan inte skickat in våra betyg, bara våra omdömen, vilket gör att det ser ut som jag inte avslutat en ända kurs som kan leda till att jag måste läsa om alla ämnen som vi läste i ettan. Pga att jag inte hittar betygspappret! om jag bara kunde hitta det skulle allt bara okej! :)
Samma problem har antadligen fler från Enskilda! de suger..

Sen på kvällen blev det dans träningar, 2 stycken =) helt underbart. Vanlig disco och formation. det kommer bli så kul att tävla med den i Falun 18 april!! :D:D

Nu sitter jag här efter att har gjort klart evolutionsuppsaten tills imorgon! skööönt!!

Måste sova nu har matteprov imorgon. antadligen....

Inga kommentarer: