måndag 20 april 2009

ett år tio månader och sex dagar!


Ett superbra förhållande måste bara ha ett bra slut!

jacob va här nyss, vi pratade och insåg båda 2 att även fast vi inte är tsm är vi FÖR bra vänner för att gå skilda vägar. Det finns inget bättre än att ha en bästa vän! Jacob är min, har varit läänge och kommer att vara länge till!

Därför skärpte jag till mig och såg på honom,
jag vet att han är ledsen! jag vet att han inte trodde det här, men han kan inte råför. Lika lite som jag kan råför alla mina tårar, men va17 vi är ju ALLRA BÄSTA VÄNNER! finns det nått bättre? Nej knappast.


jag känner mig lika trygg att ha han som vän. även fast jag kommer bryta ihop ett antal ggr till så vet jag att jag alltid kommer ha min jacob vid min sida, vad som än händer! för vi är bästa vänner!


Inga kommentarer: