söndag 19 april 2009

Jag var HELT SÄKER på att vi hade det bättre än vi nånsin haft, och det har verkligen gjort mig glad! jag har varit glad över att JAG av alla va så lyckligt lottad som hade dig. Att nån kunde älska mig så mycket som jag trodde att du gjorde!

Jag har aldrig haft ett "riktigt" förhållande förut, så jag har aldrig kunnat veta hur det känns att bli lämnad. Hade jag vetat att det var så jobbigt så hade jag nog aldrig vågat bli kär. Men det blev jag, jag är glad över det. För jag har aldrig haft det så bra med någon, inte så dåligt heller iofs.

Nu när det är över ångrar jag så mycket jag gjort och sagt, jag ångrar saker jag INTE gjort och sagt. jag kommer sakna det! mer än jag saknat någonting annat, jag önskar att jag var en bättre tjej, en som du ville ha!

Just nu vill jag vara nån helt annan, jag vill bo i en annan stad, jag vill gå på en annan skola, jag vill ha en som dig som kunde trösta mig nu(även fast jag hellre skulle dö än det).

just nu skulle ingen av er vilja heta josefine vannfält!

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag vet inte vad jag ska säga, vill bara att du ska veta att jag tänker på dig :/ <3