måndag 25 maj 2009

friluftsliv ett dygn!

hjälp va jag är nervös. Tänk om vi får sova på skogsmark, skulle va en sak med gräs, men tänk så mkt myror å sånt de finns i skogen, och där ska jag ligga och sova på ett tunnt liggunderlag, uschuschusch!

Men de ska bli jättekul , vi ska gå en mil med all packning, och jag kan säga att min väska är inte liten! sjukt stor!

På packlistan vi fått från skolan står det badkläder (?) Vem fan badar nu ? när man ska sova i skogen efteråt. Det kommer säkert vara några som hoppar i (typiskt sandra), men jag kan lova att jag göre inte!!!

Imorgon vid den här tiden sitter jag antadligen vid en lägereld med klassen :D Mysigt!

Så höörs på onsdag kväll efter Showen i skolan!
CiaooO

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

vilken tur att du inte hann fixa naglar....inge bra ute i skogen.

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

haha, nej de har du rätt i!