lördag 27 juni 2009

Blev en härlig dag igår efter jobbet, fick dessutom sluta en timme tidigare!(Y)

Drog ner på stan först med pappa å hejja på jessie !

sen hem å fixa hos Lollo, ja å jessie va där själva ett tag..
tog tåget tsm med Nicolina, Oskar, Jessie, Frida, Mathilda, Leone.

Gick omkring på stan och kollade, jag och frida åkte en karusell! :D sen åkte vi en till med jess å oskar, Herregud va kul det va, oskar mådde inte så bra hahah.

sen kolla vi på måns ett tag innan vi tog bussen hem, blev en skrattig bussresa, alla som känner oskar förstår varför.. haha

När vi kommit till Sala gick vi till julle och träffa han, ralle, josh (: sen hem å slagga,

hade "yrsel" typ hela natten, inte riktigt lika illa som i torsdags, men nästan, huvudet värkte och jag fick ångest eftersom ja hade dansuppvisning idag. Som jag inte kunde vara med på :(:( hoppas det gick bra för dem, och att många va där och kollade! <3

nu ska jag lägga mig i soffan, min huvud värker för mkt för sol.. :(

Nu äre bara en vecka kvar på den här jobbperioden, sen 3 veckor ledigt!! :D:D

Inga kommentarer: