tisdag 9 juni 2009

Idag har jag packat och tvättat!! hela jessies gamla rum är fullt med packning, hur ska vi få med allt ?

Skolavslutning imorgon, och jag har inte ens börjat kolla vad ja ska ha på mig, tänkte köpa nån ny klänning eller nått, men kommer inte hinna så jag får ta nått jag har.
det ska bli max 14 grader imorgon eftermiddag, annars runt en 10 grader, de känns inte så kul...

däremot ska de bli runt 20 grader i Ostrava:D

det kommer se rättså kul ut på flygplatsen och i flyget, vi kommer va runt 40 st med Team sweden overall, ett riktigt härligt gäng!! :D

Ska ner på stan å handla lite grejer till resan snart, saltvattenspray, tuperingsspray, svart nagellack, deo, puder å lite sånt!! :)

I'm so excited!

tur att pappa kommer hem imorgon, så man hinner träffa honom lite innan! :)(Y)

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

åhh, hoppas ni får det KUL! och att ni visar vilka som är bäst!!
men...vad 17 har man saltvattenspray till???
kram

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

tack viktoria =)
Saltvatten spray gör så att håret blir mindre blank och svårhanterligt, och sen gör det så att håret ser tjockare ut, vet inte hur men de fungerar asbra! :D Kram tillbaka, och du förresten så har jag övat att locka håret med plattång på sandra, så nu kan jag hjälpa dig framöver om du behöver =)