måndag 8 juni 2009

mysi da

Idag hade jag mitt sista prov i 2an! så sjukt sköönt!!

Efter skolan drog jag å jessie ner på stan och köpte studentpresent till Louise, t-shirt till daniel & nya knäskydd. Och studentpresent till Anna, sen blev de fika med OOC, vi hade kul som vanligt, gjorde lite bra saker också! ;)

Anna fick sin blombukett och nalle och vi fick ett supersött glasskort som hon gjort själv så jävla SÖT DU ÄR ANNA! :D efter kramkalas drog alla utom anna på EMträning. Jag tränade inte, har as ont i bihålorna.

När jag kom hem idag så skulle vi sy daniels tävlingströja, och då var jag tvungen att ta fram gruppkläderna (vilket var en himla tur) därför att dem har hängt ute i några dagar och är HELT missfärgade. Dem är verkligen ljus oranga, innan var dem rosa! Och som tur var blev det tyg över efter vi sytt daniels tröja så mamma fixade till allt, förutom lite på armarna, men de gör förhoppningsvis inte så mkt.. Tänk bara om jag märkt det när vi kom fram i tjeckien, då hade det inte blivit kul...

Nu ska jag äta mat och sen tvätta! 3 dagar kvar!!!!!!!!! :D

Inga kommentarer: