onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning!

blev inga bilder, glömde kameran hemma..

Vakna av sandra imorse (: hon sov hos oss..´hon sa ungefär såhär " klockan är kvar i 7 och de spöregnar", shit va taggad jag blev på att sätta på mig sandaler, klänning då...inte ett dugg, så jag drog på mig vita jeans och ett rosa linne, . Det var många som kom i korta små klänningar, vilket ioch för sig var väldigt fint, men jag frös i mina kläder, så hade aldrig pallat bara ben..

Lärarna sjung sommartider för oss med solbrillorna på!
sen blev de all sång och sist blev de glass!

vi "enskilda" tjejer gav Frida en liten studentnalle också, eftersom hon hoppar av skolan nu..Lycka till med allt!

Ska till skolan i morgon också, på möte! En timme innan vi drar till Skavsta! :D


NU HAR JAG MITT SISTA SOMMARLOV NÅGONSIN, SNACKA OM ATT JAG SKA GÖRA DET TILL DET BÄSTA NÅGONSIN! :D.. för nästa sommar kan jag vara arbetslös.. :0 :P

nu ska jag packa klart och städa tills mamma och pappa kommer hem!

ps. Håll alla tummar ni har fram tills fredag så Lollo och alla andra v-ås-studenter slipper regn och kallt på sin stora dag! ds.

1 kommentar:

louise sa...

i dont want you to leave! :( kan vi inte ha myskväll ikväll och basta här ? hinner ni? fira min student ?:) isac jobbar över !