måndag 22 juni 2009

tripp till stockholm











Va i stockholm och tog amatörmodell bilder med Lollo & mamma :P åkte på sån där gratis grej. Rekomenderade en hel del vänner så ringer det nån så äre mitt fel kanske.. ;)








Det var as kul faktiskt! lite drygt att man inte fick välja själv hur man skulle stå bara, så jätte nöjd med bilder är jag verkligen inte.


träffade på en tjej och några killar på tåget, som vi blev polers med ;D dem skulle på P&L haha


Lollos bilder blev jättefina! men fick inte lägga in några här, kanske gör de sen iaf ;P fårse

5 kommentarer:

Michaela Fredriksson sa...

Fan vad snygg du är! Hoppas allt är bra och grattis till den fina placeringen med formationen :) Kram Michaela

d sa...

första bilden var otroligt vacker! Sjukt snygg är du :D Min syster gick också på det där och så blev jag rekomenderad :D så ska också få göra de, verkar sjuit kul!!

dess sa...

kommentaren från mig:P dess

Vickiehickietorian sa...

huitt, huuuitt! =busvissling! kalasfina josse!

Love Nilsson sa...

åh jädrans va fina ni är!
hu kan man vara så fin?;o