fredag 10 juli 2009

Efter vi vart hos både Isac, elias & Samuels mamma & pappa, åkte jag hem å softa, Sen ut med marcus å åka lite bil :D Jag fick köra ;) vi åkte runt runt i typ 2 timmar =)

Igår va en riktig softardag, gjorde ingenting alls! Bara hemma me Jessie, dansa lite, körde paren 3 gånger på raken, och sen gruppen 3 gånger på raken, SHIT va trött jag blev! Formationen kunde jag inte köra helt eftersom jag inte hade musiken ;P haha!

Fredag idag, sitter på jobbet och har tråkigt, fast de va inte så jobbigt att gå hit idag, eftersom vädret inte tillåter mkt annat än en soffdag idag igen annars.. Dagen har gått väldigt fort!! har kollat allsång på skansen från i tisdags och massa extra klipp, och sen har jag kollat på 5 avsnitt av kvarteret skatan, seriöst det går INTE att inte skratta, fan va bra de är! jag tänker mig Lelle & mig trötta en lördagskväll framför tvn&det programmet, då blire anfall kan jag lova! hahah, när dem gör eller säger nått riktigt kul tänker jag direkt på lelle å hur hon hade reagerat med mitt skratt! saknar henne, ta å kom hem nu!!

Ringde jessie, dem har loppmarknad i v-ås idag, säljer massa grejer! Synd att jag inte kan vara med..

Ringde Lollo också, jag har liksom inte så mkt annat för mig, och fråga va hon skulle göra ikväll, vilket hon inte viste, så den som lever fårse! jag tänkte liksom att vi kanske kunde göra nått, jessie lollo å jag, å kanske några fler =) alltid kul med systrarna<3

Nej nu saknar vi faktiskt mamma & pappa.. jag har inte träffat pappa på över 2 veckor :( men mamma träffade jag snabbt förra veckan! Pratade med dem igår, dem har det bra, så de är väll skönt!

Oj, långt de blev..;P

CiaoO , have a nice weekend!

Inga kommentarer: