måndag 13 juli 2009

Fredag, Lördag, Söndag!

I fredags efter jobbet åkte jag först hem till Isacs mamma å grilla med nästan hela familjen eriksson! Så trevligt så =)

Efter det blev det fest hos Sebastian en kompis till Isac å dem..Det var kul som vanligt, och det slutade med att vi åkte till Enköping för alla ville ut på krogen, varför de valde just enköping har jag ingen aning om, Marcus skjussa å jag Isac å Lollo ville inte gå in så vi åkte hem igen, tog en liten omväg genom v-ås på vägen hem, Isac ville ha mcdonalds..enköpings va stängt! Haha (Y)

I lördags vare dansuppvisning på möklinta veckan, så Agnes å Anna var i Sala =)
Vi fick skjuss av Marcus & Mimi dit, Samuel, Isac & Lollo följde med och kolla också! Det blev en uppvisning inför en publik full av pensionärer, jag är inte så säker på att dem gillade vår musik.. ;P haha!

Efter uppvisningen blev de hem å fixa, fest hos en holm, en av dem roligaste förfester jag varit på. Det va GRYMT kul!
Alla drog till hotellet runt halv 1 kanske, utom Isac, Lollo som gick hem å sov, och ja å marcus som gick hem å vänta på att hotellet skulle stänga, sen gick vi hem till Mimi & Samuel å sov där hah!


I går(Söndag) blev det en lugn dag, och kväll. Filmkväll med Nicolina & Sandra, filmen SÖÖÖÖG men vi hade trevligt, åt mat å snacka!
Det var min helg! Den var riktigt bra (Y)

hade bara mobilkameran så blev inge bra bilder.. men här är några iaf































































Inga kommentarer: