lördag 4 juli 2009

Fredag, powermeet

Åkte dit med Lollo, Isac, Samuel, Mimi, Elias, Marcus, Sara, Anna mfl..

Det var inte så "jätte" kul i v-ås, så vi drog hem runt 11 halv 12, Jag åkte med Marcus hem till Sala, som sedan skulle tillbaka till v-ås å hämta några andra. Jag gjorde honom sällskap. Dem som skulle bli hämtade ville åka till uppsala och gå ut från klockan 2, de stänger 3. Snäll som han är skjussar han dit dem, vi fick vänta i uppsala en timme innan vi kunde åka hem, vi käka på max, åkte runt å kolla lite osv..

Stog å väntade på att dem skulle komma ett tag innan det kom en av killarna, dem andra 2 ville inte ha skjuss hem längre, dem ville va kvar.

Så vi skjussade först hem 2 brudar som en av killarna släpat med sig i bilen, och när vi väl var framme så ville han också av, så då åkte jag marcus hem till sala igen, själva, utan några killar! haha

Vi åkte ungefär 5 timmar med bil igår, och lyssna på musik och vaken på p3!

Kom hem runt halv 5, somna på en gång.. och vakna idag klockan 14.16..!!!
Har inte hänt på länge, kan bero på min halsfluss....

Det sprang ett rådjur ut på vägen på väg hem igår, de va ganska läskigt! men vi hann undan i god tid! :P

jaja de va min kväll igår! väldigt trevlig! :D

Inga kommentarer: