tisdag 21 juli 2009

Jahaja uppdatering

Jag bloggade medvetet inte i igår/förrgår för jag ville spara tills idag, eftersom jag jobbar idag:P

Torsdag: Kom till Malmö sen, tåget var försenat, klockan halv 12 tror jag vi kom fram, Då stod cattie & felicia och väntade på oss.
Vi gick å la oss nästan på en gång.

Fredag: Vakna tidigt, gjorde iordning oss för stranden, Felicia & Filip följde med oss dit och bada i havet och åt glass och sola. Så himla härligt!! jag och Lelle gick och njööt där på stranden!
När filip & Felicia åkt hem tog vi oss en promenad in till stan, gick omkring och bara kollade, satt oss och fika å lite sånt..Sen åkte vi hem och grilla :)

Lördag: dåligt väder, vi gick på bio med Felicia, vi såg Ice age 3. Den va riktigt kul!
På kvällen kom Farfar och vi grillade igen. Sen gick jag å Lelle ut på en promenad, vi hitta lite killar som bodde typ granne med Cattie, så vi följde med dem på förfest, Det va as kul å träffa lite nytt folk!

Söndag: Åkte med Farfar & Carina hem till Sala runt 1.
På kvällen gick jag hem till Samuel & Mimi å kollade film med Lollo, Isac, Elias, marcus & S&M såklart. Myysigt värre!

Måndag: gjorde ingenting på dagen, på kvällen gick jag frida, nico, sandra, nelly & lelle till suppe för att hämta Fridas jacka, vi blev kvar där!
Grabbarna hade lagat tacos och åt med tända ljus samtidigt som dem lyssnade på my heart will go on, bordbön blev det också!
Sen kollade vi på the notebook och då blev dem lite känsliga..Det är väldigt gulligt med killar som gråter till filmer som inte ens vi tjejer gråter till :P haha!

Tisdag: Igår så va jag och Lelle bara hemma och tog det lugnt på dagen, på kvällen blev det middag hos Frida med Sandra, Lelle, Frida & Nico :) vi åt tacos och snackade hela kvällen! Supermyyys!! Cyklade hem runt 12

Ja, och nu sitter jag här på jobbet tröttare än nånsin, somna runt halv 3 gick upp tjugo över 6. gääsp

Inga kommentarer: