söndag 5 juli 2009

Lördag/söndag

Åkte hem till Jeremy (isacs kusin) på grillfest runt 8. Käkade å hade trevligt!

Runt 12 skulle alla på hotellet och jag skulle bara testa ifall ja kanske kunde komma in, vilket jag gjorde :D:D Vi hade askul där inne!!

Efter de drog vi å käka pommes på liljas, sen hem till Samuel & Mimi, jag sov över där =)

Imorse gick vi å käka frukost på Tellus & sedan hem å bytte om för att åka ut på landet och bygga en flotte som man cyklar med, as cool blev den, fast den är inte riktigt klar än!

Nu sitter jag och väntar på Jessie & Sandra som är på natti å hyr film ((((:

------------------------

Lelle min älskling åker till Grekland imorgon :(:(:(:( fast kul för henne..
Mamma & Pappa skrev ett sms för ett tag sen ; Framme, 30 grader varmt, det är jätte vackert här, hoppas ni har det bra, ungefär! Skapligt avundsjuk...

Hoppas det regnar imorgon, för jag måste tvätta & städa!

Inga kommentarer: