tisdag 28 juli 2009

Onsdag

Börjar bli försyld känner jag.. hostat hela morgonen, och höger sida i anskitet är typ rinnigt, eller höger öga och höger kind(den hänger typ).. kanske har fått svininfluensan...neejdå

Idag på jobbet ska jag:
Kolla allsången från igår + alla extra klipp , jag ÄLSKAR shire!
Kolla resor
Skriva låttext, eller börja på en text iaf
Lära mig rita ett öga..minns på högstadiet när sofia alltid ritade så fina, jag vill med kunna

Föresten har ni sett documentären om Andres, eller va han heter, han som påstår att han är död, men lever i en annan mans kropp? Alltså jag vet inte om jag ska tro på de där.. de såg och lät väldigt omöjligt..men vem vet, han kanske talar sanning och då äre skit läskigt!! SVT.se sök på documentärer och då kommer den fram..

Ikväll blir det fest =) = en trög dag på jobbet imorgon antar jag...

På fredag kommer grabbarna vi träffa i malmö upp till oss. hahah! ska träffa dem i stockholm ett tag! dem är föör härliga

Inga kommentarer: