söndag 30 augusti 2009

En vecka har gått sen jag började bli sjuk, det blir inte bättre heller! Eller jo, idag efter jag tagit alla tabletter så mår jag bättre!

Igår kväll när Jessie, Sandra, Nico, lelle, allla va ute å hade kul satt jag och hosta framför spykids med mina små Kussar! Var barnvakt, kanske inte så smart ioförsej eftersom jag är sjuk, men förmodligen har jag blivit smittad av dem haha, felix har precis varit sjuk!

Kom hem runt 2, då somna jag på en gång, vakna imorse med hopp om att må bra, men hostan satt i och halsen med,...Sandra ska firas i v-ås idag, jag har höstens första parträning och viktig formationsträning..ska åka och kolla på formationsträningen ikväll iaf, för mamma kunde skjussa!

Men den här veckan (om jag blir frisk) kommer att bli stenhård!Shit va ja ska träna

Sandra, hoppas du får en kanon dag tsm med dina nära&kära i v-ås, tänker på dig!

Inga kommentarer: