måndag 17 augusti 2009

Lördag

Började dagen med loppis, farmor kom å hämta oss runt 1 å då hämta vi upp daniel sen åkte vi hem å fixa oss!

Jessie, Sandra, Agnes, Daniel å jag blev det från gruppen som dansade först i karnevaltåget. De va sjukt jobbigt, eftersom vi gick i en timme och en kvart och vi var ju tvugna att visa upp oss lite åtminstonde inför alla som kollade på vägen.. så de blev en hel del dansande! Fan va kul det var, fast mina naglar gick av och de gjorde jävligt ont!!

Efter paraden åkte vi hem å käka, sen skjussade mamma oss till heby för att kolla läget, de va typ dött så vi åkte hem till Sala. Sandra jag och Danne åkte till Isacs kompis där det va fest, massa folk, och härlig stämning, han som bodde där vakna nog med ångest. Hans kök va lite som en katastof!

Runt halv 12 drog vi vidare till norrmanska och satt där och hade det trevligt innan vi drog till hotellet. Jag blev nekad.. Sandra sprang in å daniel gjorde mig sällskap.

men vi planka in över staketen till ingången där man äter.. Fick en kul kväll, massa dans! :D

synd bara att när jag går ut därfifrån blir jag tagen av vakten eftersom jag blev nekad först och sen va inne iaf.. polisen kom, prata med mej ska ringa mamma osv.. de va klantigt, ja borde plaknat ut också...men de va ändå rätt kul :P Kommer aldrig mer våga planka in!!

Kvällen slutade med efterfest hos åhman, och sen tog Thomas & Marcus sällskap med mig och Daniel hem.

KANON DAG!!!!! =)

1 kommentar:

Sandrew sa...

haha, ja stackarn som vaknade upp i det där bombnedslaget! Det var verkligen en jättekul kväll!