lördag 29 augusti 2009

Sala mässan

Vakna idag med kladdiga ögon, kunde knappt öppna dem, näsan rann och och kunde inte svälja pga halsont, ryggen rann av svett och jag var trött som aldrig förr!
Kände mig riktigt Sjuk!
men mamma kom upp med en treo, en annan tablett som jag inte kan namnet på, en vitamin och en glas vatten & nässpray.. drack och svalde alla tabletter och sov i en timme till, vaknade och mådde betydligt bättre!

Gruppen dansade idag på Sala mässan, meningen var att jag skulle fixa musiken eftersom jag inte kunde vara med och dansa, Skivn hade enligt Jessie och sandra 6 låtar, enligt han som satt på och av låtarna hade skivan bara 3 låtar, så de blev lite som de blev, varannan låt fick det bli av 2 discolåtar haha herregud.. Och ja, de blev kanske som vi tänkt oss, men de var roligt som alltid och ännu ett uppvisningsminne tsm med OOC! :D

Träffade på lite vänner, Lelle, Oskar, Nico, Frida, Mathilda, Elina, Sandra, Pernilla och nåra fler...

Talangtävlingen var väll inte nått hitt direkt även om några "artister" var duktiga!

Nu är jag svinhungrig, ska käka nått sen sova! hejsvej

Inga kommentarer: