tisdag 8 september 2009

Cykla med lelle

Igår tänkte jag och lelle att vi skulle ta å cykla nya vägen i sala..vi våga inte riktigt cykla på v-ås vägen så länge så vi körde in på nån liten landsväg och cykla ganska långt in...tillslut kom vi fram till en åker, en ganska stor en...och långt borta såg vi en bilväg så vi cyklade igenom hela åkern dvs ashögt gräs och lerigt och geggigt och jag trodde jag skulle dö av utmattning hahah, när vi väl kommit fram till vägen asglada ser vi att det är ett jätte högt stängsel arga som faan vände vi och cyklade tillbaka igen, då kollar jag åt sidan och ser typ 20 kor springandes mot oss!!! asrädda blev vi och börja skrika haha! då stannar alla kor och vi inser att det är en inhägnad, men eftersom klockan var runt 10 så var det kolsvart ute..

inte viste vi vart vi va heller, jag hade ärligt talat ingen aning om vilken väg vi kom fram till, allt kändes hur fel som helst, vi hade nog cyklat typ runt..herregud vilken cykeltur tog 1 och en halv timme och vi var döda!

lyckat

Inga kommentarer: