tisdag 1 september 2009

Första riktiga skolveckan nudå, missade mån & tis men sån tur var hade vi bara tyska och UF-block, synd att missa de bara :/

Idag har jag varit på Xrsize och tränat med Jessie, glömde skor och sporttop hemma så jag körde lite styrketräning sen tog jag cykeln hem till Lelle där Joel också va =)
Vi följde han till bussen sen cykla vi ett tag...

Nu på kvällen har jag lagat mat till min förtillfället lilla familj - mamma & jessie!, det blev kyckling i en sås & ris (Y)

Efter maten tog jag en promenad med Nicolina :)

Och nu så laddar jag in ny musik i mobilen, ska ut och springa i morgon innan skolan (börjar 1), måste få igång konditionen och musklerna, har inte rört mig på så länge, trots att pappa säger att jag absolut inte får..

Pencilin är jobbigt att ta, jag skulle glömma varje gång om inte mamma sa åt mig, men shit vilken bra uppfinning, mådde kasst i förrgår, idag mår jag bra :D


Ska sova och ladda inför springningen imorgon..

Inga kommentarer: