söndag 6 september 2009

Lördag & Söndag

I lördags drog jag på träning med 11 tåget, tränade 3 timmar formation i b-hallen i bombardierarena, efter de tog vi bussen hem och sen cyklarna med sweden overaller i hopp om att ingen skulle se oss till Sofia w, vi skulle ha på oss dem för vi skulle ta bild till sala allehanda. Sen blev det mat tv och sova.

Idag har jag först varit på Parträning med Jessie på dansverkstan gick rätt okej, fick bra steg/kombinationer av Linda, dock lite svåra men träning ger färdighet!
Efter den träningen blev det en timme vila sen träning i b-hallen igen med formationen i 2 timmar, svetten rann rätt rejält vill jag lova!
Fick skjuss av Agnes F hem till Sala och då böt jag om å sen cykeltur med sandra i en timme.

Nu ska jag gå å sova nyduschad i en nybäddad säng med spikmattan, imorgon blir det PH-samtal och 2 grupp träningar & en comercial (första gången, ska bli kuul!)

God natt (:

Inga kommentarer: