måndag 21 september 2009

tripp till sydsverige

I fredags hämtade vi ut hyrbilen runt 9 på morgonen sen drog vi med glada miner ner till Helsingborg, Vi stannade x-antal ggr, och vi roade oss med bra musik och prat!

Bla. stannade vi i gränna och köpte polkagrisar, det uppskattades! :D



Det tog oss ungefär 9 timmar till helsingborg (haha), men när vi väl kom fram stannade vi först till på James hotell och lämna saker, sen leta vi reda på en restaurang, Vi hittade en riktigt mysig, "Haket", satt ute och åt och hade det riktgit trevligt.



Efter maten skjussade Jamie oss till stationen, vi tog tåget till malmö och han åkte tillbaka till hotellet!



Väl framme i bunkeflostrand hos min faster och kusiner så gick vi och la oss typ på en gång!

Trött som fan, sov en halvtimme natten innan denna långa dag...men med Burn energidryck som vi förövrigt fått 3 backar av, av Frandsens höll jag med pigg glad och vaken hela resan.



I lördags vakna vi upp och var rätt sega, kom iaf iväg ner på stan runt 2 tsm med Martin (en kille jag å lelle träffa i sommras när vi var ner). Han visade oss runt lite och vi blev bjudna på mat, runt 5 kom James till Malmö, då handlade vi lite mat och sen åkte vi hem och laga, eller sandra laga!

med god mat, och bra sällskap kan en lördagskväll inte bli tråkig!

Efter maten åkte vi med martin till ett solarium, james och jag sola, sen hem å sov! :)



Igår (söndag) gick vi upp och käkade en söndagsfrukost med Catti,Jonas,Filip,Felicia hela familjen vannfält/andersson. Åkte hem runt 11.

Ibland är vi 4 inga ljushuven ihop direkt..men tillslut hitta vi dit vi skulle! hah, komiskt vare iaf..



Resan hem tog också runt 9 timmar, Roade oss med att sjunga till bra musik!



Denna great helg slutade med att Jag körde bil för första gången ensam, James satt bredvid och sa hur jag skulle koppla å sånt, det var kul!



Sandras föräldrar hämta oss och när jag kom hem käka jag jordgubbar och sen somna jag!



tack för denna helg underabra vänner

Lägger in bilder på Fejjan

Inga kommentarer: