fredag 2 oktober 2009

jahaja

hejhopp

Igår efter formationsträningen drog agnes jessie å jag ner på stan affärerna hade öppet till 9. Hittade en tröja som jag gillar riktigt mkt! Sen blev de kvällsmat på gränden :)

Har precis färgat sandras och lelle hår, sandras ljusa slingor och lelles rött =) ja tog en slinga av varje också, men de syns inte haha

Jag har inte ätit någonting onyttigt på 2 veckar, har varit stenhård verkligen och tränat minst en timme varje dag.. men idag har jag käkat så sjukt mkt onyttigt.. känner mig dum, men de gör nog inget börjar igen imorgon ;)

Strägnäs imorgon med Jessie sandra å pappa, vi ska engagera en barndag i en galleria där i slutet av Oktober, :) fick jobbet av vår mattelärare!

sen imorgon kväll blir det party, faktiskt länge sen nu!

CiaoO nu ska ja se twilight med mina bästa =) Godnattt

2 kommentarer:

SANDRA sa...

du är underbar! Puss och godnatt vännen

Jess sa...

engagera heter det inte, arrangera ska vi göra ;)